h1

100 blomster… udkommer i morgen

18. oktober 2012

Jeg håber, at denne bog kommer til at ligge under rigtig mange juletræer i år! Den kan købes fra i morgen alle mulige steder, hvis du kunne tænke dig et signeret eksemplar eller bare har lyst til at købe den af mig, kan du gøre det i min Amiobutik (husk at skrive en kommentar, hvis du vil have en hilsen i bogen). Jeg har kun et begrænset antal bøger til salg. DER ER FLERE I BUTIKKEN IGEN :-)

“100 blomster i hækling og strik” er den bedste hækle/strikke-bog med blomster, som jeg har set. Opskrifterne gør brug af interessante teknikker, som man sagtens kan bruge i mange andre sammenhænge. Jeg har lært rigtig mange nye tricks, som jeg nu bruger i alle mulige andre sammenhænge.

Hvis du er garnforhandler og gerne vil have bogen i din butik, så ring enten direkte til Turbineforlaget og spørg efter Lotte Winther eller skriv på bogholderi@turbine.dk

5 kommentarer

  1. Mon man kan ønske sig et signeret eksemplar i julegave??;)

    Sendt fra min iPhone

    Den 18/10/2012 kl. 11.25 skrev “På krogen” :

    > >


  2. Smiler fantastisk, det er en af mine yndlingsbøger, havde jeg den ikke på engelsk allerede, var det den jeg ville ønske mig, det er en af dem man ikke kan leve uden…
    Mange ting i det Kaaeske univers er hentet i den bog…


  3. Kære Sidsel

    Jeg vil også gerne købe en “blomster” bog, kan du reservere en til mig?
    Kh. Stine:)


    • Hej Stine
      Det skal jeg nok :-)
      Så kan du få begge over en kop kaffe en dag?
      Kh Sidsel


  4. Hei! Tekk for at du nevnte strikecaféen hos Rasmilla. Jeg skal prøve å komme meg dit i desember. Den neste måneden blir veldig travel med flere besøk fra Norge Ü
    Den nye boka di under her ser veldig spennede ut, den må jeg absolutt ha!



Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 752, der følger denne blog

