h1

Spiralkjole

6. oktober 2007

Fik lige hevet et gammelt projekt op af garnkurven. Min yndlingsmotiv – spiralerne – i tyndt lyseblåt bomuldsgarn. Jeg havde ikke en helt fast plan da jeg gik i gang med det, men nu bliver det lavet til en lillebitte kjole til en lillebitte pige. Min egen, hvis den der er i maven viser sig at være en pige 🙂 Ellers er der masser af veninder, der har små piger.

Spiraler


Spiralkjole

Det var lidt en kamp at få det til at blive et rør – men det lykkedes ved hjælp fra en masse sikkerhedsnåle. Jeg ved ikke, hvorfor det var så svært for mig at visualisere det. Den næste udfording bliver kanter og bærestykke… er gået i gang med det, men blev lidt frustreret, så jeg kastede mig over computeren i stedet.

3 kommentarer

  1. Fantastisk flot mønster! Hvor kan man finde opskriften på det?


  2. Du kan finde opskriften på spiralerne under “Gratis opskrifter” ude til højre. Kjolen blev desværre aldrig færdig – men hvem ved, jeg havde det fremme så sent som i sidste uge, så det kan være det pludselig sker.

    Vh Sidsel


  3. Mange tak! Og held og lykke med projektet 🙂



Skriv et svar

