h1

Færdig babytrøje

9. november 2007

Så er den blevet færdig (mangler liige at hæfte ender, men det har jeg jo masser af tid til, nu jeg er gået på barsel). Det var et herligt lille projekt og jeg kan godt lide resultatet. Jeg overvejer faktisk at lave en tilsvarende i voksenstørrelse, men måske er den lige lovligt firkantet? Jeg forestiller mig det kunne blive en ret hyggelig trøje og mønsteret er så herligt hurtigt og nemt at det kan gøres foran tv. Måske med en lille slids i siden og ærmerne sat i på en lidt fiksere måde? Hm.. der må tænkes.

babytroje_001.jpg

3 kommentarer

  1. Hej! Har først lige opdaget glæden ved hækling og deraf din blog! Du laver mange skønne ting og jeg vil helt sikkert købe din bog når den kommer! Men den her babytrøje, er den også først at finde i din bog eller er der en opskrift derude et sted?


  2. Den er fra en rigtig god bog “Simple crochet for cherished babies” af Jane Davis. Dejligt at du vil købe min bog!


  3. Tak! Den må jeg finde!



Skriv et svar

