h1

Hækling i kulturtidsskriftet Sentura

14. november 2007

I næste uge (mere præcist  fra den 19. november kl. 00.00 til den 25. november kl. 23.59) er der sat et interessant eksperiment i gang af kulturtidsskriftet Sentura. Jeg og 5 andre er blevet inviteret til at blogge løs i en uge, og ud af det skal Sentura nr. 24 redigeres frem. Jeg har tænkt mig primært at skrive om hæklerelaterede emner, så følg med her – jeg tror det bliver sjovt! Udover mig deltager 2 forfattere, 1 fotograf, 1 pressechef og 1 debattør. Og alle har selvfølgelig mulighed for at kommentere.

For at løfte sløret lidt kan jeg fortælle, at den første post nok kommer til at handle om, hvad hæklere og edderkopper har tilfælles. Et emne, der optager mange…😉

Skriv et svar

