h1

Rudolf – et juleprojekt

18. november 2007

Hov! Det er sørme snart jul. Nu hvor jeg endelig skal være mor kan jeg mærke den indre julehygger kommer frem i mig, normalt er der ingen julepynt herhjemme udover lidt flere stearinlys end sædvanligt, men i år kan jeg mærke der vil ske ting og sager. Nu fx denne uimodståelige sag.

Rensdyr

Der er flere i opgangen der stiller ting ud på trappen eller hænger noget på døren og i år vil jeg også. Og det kan aldrig blive værre end det år da nogen havde stillet en nisse ud, som begyndte at spille en hæslig julemelodi, hvis man strejfede den på vej op… ikke så heldigt på vej hjem fra julefrokost.

Nu skal jeg bare lede lidt i gemmerne efter noget passende garn… hov jeg havde sørme ikke noget, så er jeg “desværre” nødt til at gå i garnforretning i morgen. Hvis du også er fristet, kan du finde opskriften her.

One comment

  1. […] er det ikke blevet til meget julepynt herhjemme. Jeg er dog stadig håbefuld hvad angår Rudolf. Men den smukkeste julepynt er nu under alle omstændigheder rød og minder om at det snart går […]



Skriv et svar

