h1

Jul på Nørrebro

4. december 2007

Så kom december – i år med ekstra spænding og glæde på grund den lille der vokser i maven og nu snart kommer ud og møder os – højst sandsynligt omkring jul.

Jeg er snart færdig med en sparkedragt i eget design, som jeg tror den lille skal have på på vejen hjem fra hospitalet. Jeg vil rigtigt gerne lave en lille hue også, men jeg leder stadig efter den helt rigtige opskrift. Jeg forsøgte mig med at strikke en, men blev meget frustreret – strikkepinde fungerer om muligt endnu værre med mine opsvulmede gravid-hænder. Så jeg får nok ikke lært at strikke inden den lille kommer – selvom det var en af mine planer for barslen.

december_001.jpg

Trods mine gode intentioner er det ikke blevet til meget julepynt herhjemme. Jeg er dog stadig håbefuld hvad angår Rudolf. Men den smukkeste julepynt er nu under alle omstændigheder rød og minder om at det snart går mod lysere tider.

december_002.jpg

6 kommentarer

  1. […] tvinges ned i alskens hjemmelavet kluns, men jeg nåede ikke at blive helt færdig med den sparkedragt hun skulle have haft på på vej hjem fra hospitalet, da hun kom 9 dage tidligere end ventet. Men nu […]


  2. Nej hvor er sparkedragten lækker. Er det muligt at få en opskrift på den. den er godt nok flot. Og tillykke med den lille som er på vej:-) Mvh. Claudia


  3. Ja, hun er jo nu 14 måneder 😉
    Der kommer nok en opskrift på en lignende sparkedragt snart. Skal lige have skrevet den ned…


  4. Hej.
    Den sparkedragt er super sød og flot. Har du fået lavet en opskrift til den.
    Knus Betina


  5. Håber at du har.
    Elsker at hækle, og der findes ikke mange opskrifter.


  6. Hej Betina

    Jeg beklager at det tager så lang tid, men jeg går og pønser på en bog og forlaget er lidt langsomme til at beslutte sig. Så svaret er desværre nej 😦

    Men vil da overveje igen om jeg skulle tage mig tid til det snart. Det er så dejligt, når folk elsker at hækle!

    Vh Sidsel



Skriv et svar

