h1

Pay it forward

5. december 2007

Jeg blev fristet til at deltage i denne hyggelige leg af Dottelot.

Reglerne er simple – kun 2 krav skal opfyldes
– Du skal ha’ en blog, så du også kan sprede budskabet.
– Du skal sende dine egne 3 hjemmelavede gaver afsted, inden november 2008.

De første 3, der reagerer på dette indlæg, bliver dem der får tilsendt en hjemmelavet gave fra mig. måske får du den snart – måske går der måneder – men jeg lover at du får din gave inden vi når til november 2008.

3 kommentarer

  1. Jeg kan ikke hækle, men jeg reagerer på indlægget alligevel 😀

    Suk, du laver de skønneste ting til lækre lille Luna (og dig selv)… Er vildt misundelig på dine evner!

    Jeg håber, det går jer rigtig godt.

    Kærlig hilsen

    Snowie


  2. Hej Snowie

    Det er helt i orden. Jeg ved jo at du er gravid :-), såeh ved du hvad det bliver?? Så vil jeg sende dig en lille ting 🙂

    Kh
    Sidsel


  3. Årh hvad er jeg lige jordens heldigste?? 🙂

    Der kommer en pige til levering om en måned. Gisp – det bliver så vildt!

    kh Snowie

    (Får du min mail-adresse oplyst ved mine indlæg?)



Skriv et svar

