h1

Et lille pip

21. januar 2008

Der bliver stadig hæklet lidt, selvom Luna tager det meste af min tid – og så er der jo også besøg, mødregruppe osv…

Jeg er gået i gang med noget der nok bliver til en lille vest/kjole – lidt hippieagtig, men jeg tror nu alligevel den kan blive fin.

2008-01-21_154902.jpg

Den anden ting er en kjole til foråret, som er inspireret af den der mini, som alle STRIKKER… og jeg kan jo ikke strikke endnu. Nå, den har jeg ikke fået fotograferet endnu, så den må vente.

Skriv et svar

