h1

Eddas kjoler og ting på krogen

5. februar 2008

For efterhånden lang tid siden hæklede jeg nogle kjoler til vores venners lille datter – og dem har jeg nu lånt til Luna! Der går nok lige lidt før hun kan passe dem, men hvor bliver hun fin.

dsc02458.jpg

Så er jeg kommet lidt længere med hippiekjolen/trøjen

dsc02463.jpg

og er i gang med en forårssag inspireret af den der mini som alle strikker.

dsc02462.jpg

Så der er gang i meget, men ikke så meget tid! Nu vågner prinsessen…
Og her er hun så… hun er blevet så dejligt rund og smilende!

dsc02467.jpg

6 kommentarer

  1. Smart at efterhækle Mini på den måde. :o)
    Lækre kjoler…de er altid supersøde udover noget varmt til så små størrelser.


  2. Hej

    Faldt lige over din blog – og faldt dernæst i svime over dine hækleriet. Hvem der bare kunne gøre dig kuntsten efter!! Ved du tilfældigvis, om der er nogen her på nettet, der sælger børnehæklerier i stil med det, du producerer?

    Og tillykke med den fine, fine datter🙂

    Mariie


  3. Hej Marie

    Tak, tak! Jeg kender desværre ikke nogen, problemet er at det jo tager lang tid, så de vil blive ret dyre, hvis man skal opretholde en ordentlig timeløn.
    Så skal det sættes i produktion i østlandene eller noget…

    Sidsel


  4. Dine kjoler er så fine. Er de hæklet efter fri fantasi, eller har du en opskrift på dem? Jeg vil nemlig gerne hækle noget lignende til min niece:)


  5. Hej Tine

    De er hæklet efter en opskrift i bogen “Simple crochet for cherished babies” af Jane Davis. Supergode opskrifter.
    På den lyserøde har jeg ændret skørtet lidt, men ellers følger jeg opskriften.


  6. hej Tine

    De to øverste er hæklet mere eller mindre efter en opskrift fra Jane Davis: “Simple crochet for cherished babies”. Den lyserøde har jeg ændret lidt på skørtet.



Skriv et svar

