h1

Hækle i søvne?

29. september 2008

Tja, der bliver ikke hæklet helt så meget for tiden – har stadig gang i tre ting til mig selv, som jeg har tænkt mig skal være færdige inden jeg starter et nyt stort projekt. Så det er det lange seje træk og hver gang jeg skal tænke klart går jeg i stå, for det kniber lidt med det om aftenen 😉

Der er nemlig ikke meget sammenhængende søvn for tiden og lige nu ruster jeg mig til at være den onde, onde mor og give mit barn en kold tyrker – slut med amning om natten. Puha, det kræver stålsat vilje at insistere på det, når hun græder. Det stakkels barn ved endnu ikke hvad der venter hende i nat 😦

3 kommentarer

  1. Jeg undrer mig også somme tider over aktivitetets niveauet hos møderne med blog og helt små børn. Jeg nåede ingenting da Lise var lille. Søren var lettere (kunne stille uret efter hans sovetider). Og så er der så meget man skal nå når de endelig sover……

    Ikke let at være “den onde mor” – og slet ikke om natten.


  2. Synes det gik fint da jeg var på barsel – hun har et godt sovehjerte, men da min barsel sluttede 1. september er bloggen næsten faldet helt i søvn!
    Det gik i øvrigt meget lettere end jeg havde turdet håbe på og hun har sovet igennem de fleste nætter siden 🙂


  3. Hej Sidsel – jeg vidste ikke, at det var dig, der skriver her “på krogen” – den plejer jeg at kigge forbi i ny og næ. Din bolero – Sambucca – er rigtig sød.

    Jeg sletter lige din adresse, så den ikke står og flagrer frit fremme på nettet.

    Du skal nok høre fra mig snart … i form af et lille “bump” i postkassen.



Skriv et svar

