h1

Smækre bukser

28. november 2008

Ja, bloggen har ligget helt, helt stille, men det betyder ikke at hæklenålene har stået ligeså stille. Jeg har brugt tiden på at færdiggøre nogle gamle projekter – viser dem frem senere, skal stadig lige lave kanter og sætte knapper i og den slags.

Men altså, Luna har fået et par smækbukser, som var sjove at lave og som jeg er rigtig glad for.🙂 Måske kommer der en opskrift en dag.

2008-11-28_140158

Jeg er gået i gang med at strikke, det føles lidt som utroskab, men jeg er simpelthen så misundelig over alle de spændende projekter folk laver, så nu har jeg taget mig sammen til at lære det. Er lidt stolt, selvom det er noget ujævnt og måske ikke burde kaldes glatstrik…

2 kommentarer

  1. Hej, sikke et par flotte smækbukser, hvordan får man fat i opskriften til denne. Er dog nybegynder, er den svær at strikke. Forsat god aften. Mvh. Claudia


  2. Tak, tak!🙂

    De er hæklede og opskriften kommer i Hendes Verden på et tidspunkt. Jeg ved dog ikke hvornår. De kræver lidt erfaring at hækle.



Skriv et svar

