h1

Alpacavest/kjole

2. december 2008

Denne er jeg også blevet færdig med for længe siden. Det er en version af “Hæklet kjolejakke” fra bogen “Spirrevipstrik og herlig hækling”. Den er ok, men jeg er ikke 100 % tilfreds med den. Den klumper en del foran på maven, når hun sidder ned. Og så kan jeg ikke lide knapperne, men det var hvad jeg lige havde.

2008-12-01_105416

Er ret stolt! Fordi i går solgte jeg min første opskrift.🙂 Bliver spændende at se hvor krævende det er i forhold til, hvad man får ud af det.

One comment

  1. Sikke en masser lækkert babystrik, hvordan får man fat på strikkeopskrifterne til smækbukserne og den grønne kjole. Kender ikke denne side er først lige stødt på den. Forsat god aften. Mvh. Claudia



Skriv et svar

