h1

Pisk/gulerod søges

14. december 2008

Hm, er havnet i det luksusproblem, som jeg kan se mange har. Har en masse garn som jeg bør bruge inden jeg går ud og køber nyt. Problemet med meget af det garn jeg har liggende er, at der kun er ganske få nøgler af hver, så det er begrænset hvad det kan blive til. Er i gang med lidt for mange projekter, som jeg har svært ved at tage mig sammen til at gøre færdige. Pisk/gulerod søges.

Hjemmesko, vaskeklude, julepynt… er lidt blank, må på Ravelry 🙂

5 kommentarer

  1. Pisk, pisk pisk… he he.. jeg kender det udemærket godt, jeg ligger inde med samme problem..
    Jeg tænker på at lave hagesmække. Jeg har tænkt på at sortere det garn jeg har til f.eks hæklepind nr. 3, 4 , 5, 6 osv.
    Og når jeg så har fundet frem til hvilket garn jeg har mest af (mener selv at det er til pind nr. 3) så vil jeg hækle bedstemor firkanter, af det hele i alle mulige forskellige farver, så kan jeg senere finde ud af om det skal blive til et tæppe, eller puder..

    Eller måske lave en kæmpe bedstemorfirant f.eks 20 omgange istedet for de oblikatoriske 5 omgange, og så lave en pude

    Håber du kan bruge mine råd…


  2. Du kan strikke lapper af mener det er 10×10 cm og så sende til velgørende organisationer, der laver det til tæpper til de nødlidende. Så har du også gjord en god gerning. Jeg husker ikke lige hvilken, men der er flere af den slags arrangementer.


  3. Hej.
    Jeg ville nok få lavet et projekt færdigt ad gangen, og når så det første var helt!! færdigt, ville jeg give mig selv den fornøjelse at gå ud og købe noget af det garn jeg gerne ville have.


  4. Godt nytår – har du fundet noget at hækle eller evt. strikke endnu? Ravelry er jo så fyldt at man ikke ved hvor man skal ende eller begynde. Stine


  5. Tak for de gode pisk og gulerødder! Lenes ide lyder godt – nyt garn …jaaah!!! God gulerod. Jeg har et par ting jeg skal have postet for jeg har fundet på en opskrift til en lille kjole som jeg har brugt nogle af garnresterne på. Hagesmækker – jo det kunne fx være mit “lære at strikke”-projekt.



Skriv et svar

