h1

Reparation af julegaven

16. marts 2009

Min smukke, smukke julegave fra min mand – en silkebluse fra Day – fik jeg revet hul på første gang jeg havde den på. Hulk! Silken er så fin og tynd, at man ikke ville kunne sy det sammen, uden at det blev meget grimt. Så jeg har forsøgt mig med at hækle en lap, som måske kan se ud som om, at det hele tiden var meningen, at den skulle være der på armen. Jeg fandt noget broder-garn som matchede rimeligt i farven, nu mangler jeg kun at sy den på… og det kræver lidt kvindsmod, for hvad nu hvis jeg får den ødelagt endnu mere? Nå, suk. Nu hvor jeg har skrevet det her, kan det forhåbentlig anspore mig til at få det gjort.

2009-03-16_1109462009-03-16_110749

One comment

  1. det bliver et lækkert tæppe, jeg kan rigtig godt lide det, også fordi det ikke er de typiske oldemor firkanter
    jeg synes du skal beholde det selv



Skriv et svar

