h1

Forelsket i Japan

27. marts 2009

Inspireret af Liselotte tog jeg på shopping på Japansk amazon – uha, der var mange dejlige ting – og det gik hurtigt (lidt for hurtigt!). Bøgerne er kommet ind af døren i dag, og de var faktisk så hurtige til at sende dem, at jeg ikke nåede at rette den fejl jeg lavede, da jeg i feberhed forelskelse trykkede “KØB, KØB, KØB” – jeg kom til at købe lidt for mange af de samme bøger. Ahem. Men nu er de her, og de er præcis så dejlige som jeg forestillede mig. Men altså hvis du lige står og mangler en bog med diagrammer over hæklemotiver (superskønne!) eller over hæklemønstre (ditto!), så har jeg et par stykker, jeg gerne vil af med. De fås til 100 kr stykket!

2009-03-27_114830

Her et kig ind i de bøger jeg har for mange af:2009-03-27_11591812009-03-27_1157522
2009-03-27_115807

20 kommentarer

  1. har du stadig bøgerne til salg? jeg kunne godt være interesseret i den med de runde motiver (sidste billede)🙂 den med pigen med tørklædet er vel ikke til salg?

    mange hilsner
    Elisabeth


  2. Ja, det har jeg! Sender dig en mail.🙂


  3. Super🙂


  4. Sikke mange fine blomster!


  5. Hej Kath !

    Bogen til højre er den solgt.

    Hilsen fra Mette


  6. Hej Mette

    Den med de runde motiver? Har solgt en af dem, men har faktisk en til (I know! Pinligt ikke at tjekke kvitteringen)

    Send mig evt. en mail

    Vh Sidsel


  7. Der er stadig bøger til salg!


  8. Hvilke bøger er til salg?
    Skulle lige til at gøre Liselotte kunsten efter..
    men det kan være jeg slipper..


    • Der er en bog med hæklede motiver og en med hæklemønstre. Det er dem jeg har fotograferet opslag fra.


  9. Så er alt solgt🙂


  10. Hej Sidsel

    Hvad hedder bogen på det andet øverste billede (den med tre næsten ens mønstre ved siden af hinanden) – så vil jeg nemlig prøve at købe den på japansk amazon – har aldrig set det mønster før! Er det med diagrammer og er det muligt at læse dem?

    Hilsen Sidse


  11. Hej Sidse

    Det er nemlig med diagrammer, så man kan sagtens hækle dem. Den bog har jeg stadig et ekstra eksemplar af, så den må du gerne købe af mig, hvis du vil.

    Vh Sidsel


  12. Hej Sidsel
    Det vil jeg meget gerne – kan du ikke sende mig en mail på sidsethygesen-at-hotmail.com, så kan vi lige finde ud af det der?


  13. Hej Sidsel,

    Er den bog med blomster mønstre solgt??? Ogden helt til venstre???

    Mvh Trine Abildgaard


  14. Hej Trine

    Nu er de desværre solgt allesammen.🙂

    Vh Sidsel


  15. Sig mig, købte du bøgerne hjem fra Japan? Jeg sidder og surfer på amazon.co.uk og kan ikke lige finde nogle bøger, der ser halvt så gode ud, som dem du har…


  16. Ja og det blev dyrt – nu ved jeg at man i stedet skal gå ind på etsy.com og finde dem der (bare søg på japanese crochet book). Udover at jeg fik købt for mange af hver bog, kom der også told med told på… av.


  17. Aha, tak for tippet… ja, man skal passe på med told, når man køber udenfor EU…


  18. Hold da op… etsy.com har endda e-bøger… det bliver jo bedre og bedre! Selvom jeg nok alligevel er liiiidt gammeldags og fan af papirudgaver😉


  19. Lækkert – jeg tør ikke kigge…😉



Skriv et svar

