h1

Zebrataske færdig!

1. juni 2009

Så nåede tasken lige at blive færdig, idet sommeren kom! Brugte den allerede i går, selvom stropperne ikke var hæklet helt færdige. Det kunne jeg så gøre, mens jeg nød solen og garnet lå i tasken.

2009-06-01_10.01.32

Jeg er svært tilfreds med den, selvom den har noget indbygget glitch i kraft af at endestykkerne ikke havde ensartet farve – så kommer der nogle sjove kanter. Jeg synes, det er fint nok – så kan man da se den er hjemmelavet! Den kan lige rumme det mest fornødne til en slentretur i solen. Jeg endte med at hækle den sammen fremfor at sy, så alle de løse ender og løkker er “forsvundet”. Læste et sted på nettet at det gør sømmene noget stærkere og det er jo vigtigt i en taske. Jeg tror ikke jeg vil fore den foreløbig, men kunne nu være flot med fx prikket stof og måske ville jeg komme til at bruge den mere? Vi får se.

Ellers har jeg solgt en opskrift mere, så jeg er pavestolt🙂 denne gang er det til et garnfirma, kan ikke rigtig få armene ned og det gør det jo noget besværligt at hækle😉 Det er en sød, lille kjole til småpiger, som jeg tidligere har nævnt i forbifarten.

2 kommentarer

  1. den er blevet meget fin! Den kan du godt være godt tilfreds med🙂 Og tillykke med dit næste opskriftsalg


  2. Sej taske og flot arbejde. Supercool, at du har solgt en opskrift mere :O)



Skriv et svar

