h1

Siden sidst

5. september 2009

Hov, der var vist lige en pause…

Men hæklenålene har ikke holdt pause, der er sket en del siden sidst!

– bogen med to af mine opskrifter er kommet fra trykkeriet
– jeg har færdiggjort en del forskellige projekter
– jeg har vundet en snegl
– jeg har fået nyt job inkl. verdens lækreste computer
– jeg har købt en masse nye hæklebøger

Så tiden er løbet og jeg er kommet voldsomt bagud med opdateringen, men nu må jeg bare tage det fra en ende af🙂. Jeg har heldigvis haft tid til at følge med hos alle jer andre!

2 kommentarer

  1. Hej Sidsel

    Ja det var noget af en pause. Kan man lokke lidt flere detaljer ud af dig?

    Hvad hedder bogen med dine opskrifter? Hvad er det for et job incl lækker computer (og tillykke da for sulen!!!)? Og bøgerne, hvad er det for nogen? Og en snegl – en dræbersnegl, en øresnegl, en kanelsnegl eller måske en hæklet snegl?

    Mange hilsner fra handicappet hækleentusiast
    Rikke


  2. Handicappet, det lyder ikke godt? Kan du så ikke holde på nålen?
    Detaljer følger…🙂

    Jobbet er som redaktør af det lille tidsskrift Kaskelot og computeren er en smuk og dejlig Macbook pro, som jeg går rundt og aer og kysser, når ingen ser det.



Skriv et svar

