h1

Sneglen

6. september 2009

Et eller andet sted skal jeg jo starte, så jeg starter med sneglen, som jo også er noget af en sensation fordi jeg ellers aldrig vinder noget. Men nu har jeg så vundet en dejlig snegl, som ikke kan spises, men til gengæld er den hæklet.

snegl_001

Jeg vandt den ovre hos Puk, som er en rigtig ferm hækler af amigurumi-sager, som jeg slet ikke har tålmodighed til selv, men altid beundrer, når andre laver dem. Min datter er også glad for den – af en eller anden grund var det første dyr hun kunne sige (bortset fra dem hun benævnte dem dyrelyde) netop snegl (som I hendes mund er en “shejl”).

Skriv et svar

