h1

Kan man have for mange hæklebøger?

8. september 2009

Nogle vil nok mene at man kan have FOR mange, og der er da også nogle af mine bøger jeg KAN undvære. Her er min hylde:

sept_003

Men måtte altså lige omkring amazon og købe lidt nyt:

sept_004

Textured crochet og den med både strikke og hæklemønstre er interessante – mange nye teknikker at afprøve og der var nogle mønstre som jeg har ledt efter længe.
Den med hæklede blomster er jeg ikke kommet i gang med endnu, men den ser meget fin ud. Der er dog ikke helt så meget variation, som jeg håbede.
Crochet that fits er inspirerende især rent teknikmæssigt, men hold da op der er nogle rædsomme projekter imellem.

4 kommentarer

  1. Nej man kan ikke have for mange hæklebøger, når man er en vaskeægte hækleentusiast :O)


  2. Nix – absolut ikke ;.-) Ligesom jeg ikke kan have for mange strikkebøger…..


  3. Jeg er så misundelig! Hvis du vælger at ryde lidt ud i dem en dag, og gerne vil sælge nogen af dem, så vil jeg være glad for at være i dine tanker!🙂


  4. Det skal jeg huske!
    Det kan meget vel være at jeg laver et lille bogudsalg en dag. Så bliver der jo også plads til nye bøger🙂



Skriv et svar

