h1

Julegave til mig selv?

23. november 2009

Så har jeg lige købt det nyeste nummer af Inside crochet i pdf-udgave. Alene på grund af denne her sweater:

 

Jeg ved allerede at det bliver keeedeligt at hækle den, men synes den er SÅ flot. Designeren Julie Vasconsin laver i det hele taget en del flotte ting og har forstået at man er nødt til at hækle med meget tyndt garn for at det ikke bare bliver en brynje. Jeg glæder mig til den er færdig, men puha der er mange af de samme masker… det kræver nok et par gode podcasts eller krimiserier.

6 kommentarer

  1. Lydbøger/podcasts er virkelig sagen, når man nørkler. :o)
    (flot trøje! *S*)


  2. Åh ja – jeg ville også dø af kedsomhed, men målet skulle også nok holde mig fokuseret – den er så flot!!


  3. Å, den var flott!! Startet på en genser fra Interweave Crochet for et par år siden, og den ligger fremdeles i posen sin; aaaltfor mange fastmasker…🙂 Kanskje jeg blir inspirert nå til å fortsette på den?


  4. Wow hvor er den flot! Den ligner noget, der er strikket – fx vidste jeg ikke at man kunne hækle snoninger?


  5. Trine: Man kan ALT!😉


  6. Det var da en opløftende tanke🙂



Skriv et svar

