h1

Smagsprøve og tak for gave!

6. januar 2010

Det skrider stille og roligt frem med modellerne til bogen. Lidt for stille og roligt. Jeg får godt nok travlt lige om lidt! Jeg viser lige den seneste færdige model, som jeg testede på en lille bebs forleden – og den er kæk!🙂 Nu er der lidt mere garn på vej til mig og så skal der hækles igennem de næste par uger.

Og så har jeg været så heldig at modtage en gave fra Dottelot! Tak for den, den er jeg glad for. Lige sådan nogle farver der er brug for i denne kolde tid.

7 kommentarer

  1. Velbekomme – det glæder mig at høre, at Post Danmark er hurtigere end mig, til at få bragt pakker ud😉

    Lyder spændende med bogprojekt – det vil jeg holde øje med.

    kh Dorte


  2. Som altid fra din hånd – en spændende stuktur. Hvor du bare kan. Er du egentlig selvlært, jeg synes du mestrer mange teknikker?


  3. Tak, Rikke🙂
    Oprindeligt lærte jeg at hækle af min oldemor, men alt andet end det grundlæggende er selvlært fra bøger – og jeg har et stort hækle-bibliotek! Jeg har lært mest fra den fantastiske bog “Jeg hækler selv” – en gammel sag fra Politikens Forlag.
    Jeg mangler stadig at prøve: tunesisk hækling og påfuglehækling.


  4. Den bog har jeg også. Fandt den til en 5’er i en genbrugsbutik. Den vender jeg også tilbage til igen og igen.

    Påfuglehækling – ja den har jeg også til gode.


  5. 5 kr! Det er jo rørende. Sikke et fund.
    Har lige fået det nyeste Interweave Crochet ind af døren med tema: tunesisk hækling. Mon ikke jeg snart må i gang med det…


  6. Så spennende med boka di! Gleder meg til å se hva du lager🙂


  7. Ja, ikke! Jeg hækler som en gal for tiden for at nå deadline… håber tommelfingrene holder. Glæder mig til at vise det frem og høre hvad I synes!



Skriv et svar

