h1

Tak for “Kreativ blogger pris”

15. februar 2010

Rikke har været så sød at begave mig med en pris. Begrundelsen: “bl.a. fordi hun tager hækling alvorligt og laver nogle fantastisk flotte ting. Tilsyneladende er ingen hækleudfordring for stor til Sidsel.”

Aj, tak, det var sødt sagt🙂
Med prisen følger den tunge opgave at give den videre samt at skrive 7 ting om sig selv, og min udfordring til mig selv er så ikke at skrive et ord om hækling:

Jeg:
1: har skrevet speciale om edderkoppers kønsorganer
2: er perfektionist, men et rodehoved
3: elsker krimiserier, helst nogle med seriemordere og med en masse retsmedicinske detaljer
4: er blevet bidt af en gal løber og har meldt mig til Broløbet 2010
5: kan sagtens spise en hel plade chokolade uden at få særligt meget kvalme (derfor er punkt 4 ret så vigtigt)
6: er varm fortaler for slynger, samsovning og samvær med børn!
7: kan stadig blive helt høj af at snuse til min datters hår

Jeg har slet ikke overblik over hvem der har fået prisen – det må efterhånden være de fleste – så jeg vil bare give den til de danske bloggere jeg har en særlig svaghed for, fordi de også er bidt af en gal hæklenål, selvom de så har fået den før.

Fru Ekelund

The Puk project
Bettina – fordi hun i tidernes morgen lavede “Bettinas hæklehjørne” og inspirerede mig til at dykke dybere ind i hæklingens verden

6 kommentarer

  1. Den er velfortjent! -Og hvor skægt med edderkopper🙂
    Kombinationen af krimier og chokolade kan jeg også godt være med på – måske skulle jeg lade mig inspirere og også begynde på noget løb… måske…
    For det er nu sjovere at lade sig inspirere til noget m. hæklenål og lækkert garn, og det sker altså gerne på din side!


  2. Jeg deler også din interesser for makabre tv-serier, datter-hårsninfning og chokoladesmovsning.

    Det der samsovning funker ikke rigtig for os – men vi praktiserer det alligevel næsten hver nat. Ligger der en “metode” bag?

    Og så i øvrigt Kap Verde – det lyder bare så dejligt og eksotisk :O)

    Og TAK fordi du gav mig awarden :O)

    Kh Rikke


  3. HOV, halløj, det havde jeg slet ikke opdaget! TAK for tanken og ordene! :o)
    Det må blive min fredagspost! :o)


  4. Kath: Tak🙂
    Desværre kan man ikke løbe og hækle samtidig.

    Bettina:🙂


  5. Tak Sidsel, fordi du også gav mig prisen :O)

    – Hyggeligt at få lidt mere at vide om dig – har det på samme måde med serier med retsmedicinere og seriemordere – de er bare ikke så gode at hækle til😉

    KH Rikke

    ps: jeg troede ellers, at jeg havde lagt en kommentar ind for længe siden, men den forsvandt åbenbart ud i cyper space…


  6. Rikke: Den var røget i spambakken!

    Mht. samsovning – vi har altid haft sådan en “sidevogn” til dobbeltsengen, så hun sover i egen seng, men med fri adgang til vores. Så slipper man for at stå op og få kolde fødder🙂 Og hun sover for det meste bare nede i sin egen seng, nogle gange kravler hun lige op og skal putte lidt, men så losser jeg hende ned igen, når hun er faldet i søvn. Jeg synes det virker meget fornuftigt/naturligt at børn helst vil sove sammen med deres forældre, og så kan man ligeså godt indrette sig efter det.



Skriv et svar

