h1

Gang i 1000 ting

25. februar 2010

Jeg har slet ikke vidst hvor jeg skulle starte, så har slet ikke fået skrevet noget. Men der er gang i alt muligt både med hæklebogen, hvor jeg tester opskrifter og korrekturlæser og får (alt for) mange nye ideer. Nogle projekter kommer lidt i skammekrogen og andre bliver lige rettet lidt til efterhånden som de bliver testet på rigtige, levende børn. Så har jeg gang i et par andre projekter, hvor jeg især er glad for et af dem. Ja, ja, det er alt sammen meget fint, men du vil sikkert hellere se nogle billeder. Det vil jeg også… og de kommer! Lige om lidt… skal bare lige…

3 kommentarer

  1. Glæder mig🙂


  2. ja tak til flere billeder :O)


  3. Den bog glæder jeg mig til…



Skriv et svar

