h1

Teaser: Blødt til baby

4. marts 2010

Her kommer så den helt store teaser til bogen med hæklerier til baby. Der kan selvfølgelig ske nogle småjusteringer stadig, men det er meget tæt på at se sådan her ud:
Læg mærke til de fede, ternede knapper på den lilla trøje. Jeg har været så heldig at Garniture har sponsoreret knapper til bogen (hun har også en blog). De er savle-lækre og hun har virkelig mange forskellige i sin lille, dejlige butik. Der kommer flere knapper at savle over i den færdige bog.🙂
Læg også mærke til den lille stribede sag som Puk har hæklet. Herligt med så dygtige samarbejdspartnere!

6 kommentarer

  1. Det ser vel nok spændende ud. Mon du har noget drengetøj med i din bog? Det håber jeg🙂


  2. Neeej altså Sidsel – nu bliver jeg nødt til at få en baby mere!!

    Det ser simpelthen så lækkert ud!


  3. Jeg må jo tilstå at mit drengetøj for nogle måske er lidt for tøset… men der er da fem projekter som efter min mening er drengeegnede – de to har jeg godt nok valgt at lave i pigefarver, men det kan man jo nemt ændre.
    Det er den evige hurdle det her med drengemodellerne. Jeg har fået mange kommentarer på det, så det kan godt være jeg ender med at lave en mere maskulin model, hvis jeg kan nå det og kan få plads i bogen.


  4. Iiih, hvor er det altså fedt, at du er i gang med en bog. Bliver jo helt stolt, når nu du antyder, at min hækleside er en fordums inspirationskilde. :o)


  5. Dette ser så spennende ut!


  6. Nej, hvor ser dine ting fine ud! Jeg glæder mig til at høre flere detaljer om, hvornår der sker noget:)



Skriv et svar

