h1

Oh dear

15. marts 2010

Åh, har lige opdaget at Doris Chans nye bog kommer til april. Hurra huraaaa, så så man lige mig dreje rundt i små cirkler på kontorstolen og få sug i maven… knuselsker Doris Chans designs og forsiden ser meget lovende ud. Hendes andre bøger er utroligt grimme, det ser ud hun har fået en bedre bogdesigner denne gang.

Jeg er godtnok overhovedet ikke færdig med hendes andre bøger, Everyday crochet og Amazing crochet lace, men skal selvfølgelig eje den nye bog. April er lige om hjørnet. Jeg glææææder mig!

One comment

  1. Forsiden er helt fantastisk. Lover godt for bogen. Kan godt forstå at glæder dig. Håber jeg bliver bedre til at hækle med tiden.



Skriv et svar

