h1

Noget andet end hækling

8. april 2010

På et tidspunkt travede jeg nettet tyndt for at finde de helt rigtige træbogstaver til Lunas værelse. Men jeg synes ikke rigtig der var noget fedt. Inspireret af oeps valgte jeg i stedet at lave en perleplade – oh barndom – det er faktisk ret herligt at sidde og pusle med. Glæder mig til Luna er stor nok til at være med.

Nu ville jeg bare lige vise det inden Lunas legekammerater får hærget det helt ( er nemlig ikke helt pilfingersikkert, skulle jeg hilse at sige).

4 kommentarer

  1. Yeah! Sådan!!


  2. 🙂


  3. Skægt! Kunne næsten tro, a det er det dig, der er med i oeps?


  4. Nej desværre, men hvis de optager nye medlemmer kunne jeg da godt tænke mig at være med🙂



Skriv et svar

