h1

Teaser til bogen “Hæklede gaver”

2. maj 2010

Der er efterhånden en del der er færdigt til bogen som jeg vil kalde “Hæklede gaver”. Her er et udvalg – ikke alt egner sig til fotografering uden model… Det bliver en samling af opskrifter der er hurtigt hæklet og af ganske lidt garn og er dermed velegnede til sidste-øjeblik-gaver. Det er meningen der skal være gaver både til unge og gamle, mænd og kvinder, men når det kommer til stykket er der nok flest gaver til veninden (og en selv). Når man sådan ser det samlet kan man hurtigt se at fruen har en præference for blålige nuancer … må vist hellere dykke ned i noget rødt og gult snart!

6 kommentarer

  1. Glæder mig til den bog udkommer !


  2. Det ser fint ud. Spændt på at se det færdige resultat


  3. Tak for jeres kommentarer!
    Den er rigtig sjov at lave fordi der ikke er så meget bøvl med størrelser. I stedet bruger jeg tiden på at finde frem til alle mulige forskellige teknikker, som jeg synes er fede.


  4. Ej, det ser spændende ud. Ja, kan forestille mig det med størrelserne kan drille.

    Dejligt at have noget at glæde sig til, det gjorde lige min mandag et hak bedre…


  5. Hejsa

    Det ser ud som en skøøøn bog…hvornår er den i butikkerne??

    Hav en dejlig aften – Camilla


  6. SYNES VIRKELIG GODT OM!



Skriv et svar

