h1

Udsalg på Drops garn

12. maj 2010

Der er udsalg på Drops garn i maj. Jeg ved ikke om det er over hele landet, men i hvert fald er det i Nicoline garn ved Nørrebros Runddel. Er blevet ret glad for Delight og Nepal, så der røg lige et par nøgler i rygsækken på vej ud at købe aftensmad. Lovede mig selv at jeg gerne måtte købe mere, hvis jeg bare besluttede mig på forhånd til hvad det skal bruges til… jeg har en ide til et tørklæde i Nepal så tror jeg må forbi i weekenden og lige gafle et par nøgler mere. Så er der bare det med farven… ender nok med alt for mange alligevel🙂

2 kommentarer

  1. Uhhh det lyder dejligt… Jeg har været i forretningen et par gange efter min mand og jeg for 1 1/2 mdr. siden flyttede til nørrebro


  2. Velkommen til Nørrebro!🙂



Skriv et svar

