h1

Sneak peak – bogen “Hæklede gaver”

26. august 2010

Af og til sker der lidt på bøgerne, selvom det godt nok har ligget ret stille, siden vi fik kolonihave. Forleden fik jeg skudt nogle fotos af min smukke kusine til bogen “Hæklede gaver”. Der mangler stadig et par projekter, men det nærmer sig.
Til bogen “Blødt til baby” går jeg og venter på at nogle veninder kommer i gang med at føde. Jeg mangler nemlig helt små modeller! (så hvis du har en lækker baby på under tre måneder og har lyst til at bidrage – kan jeg tilbyde et eksemplar af bogen og et stykke babytøj som tak)🙂 (Københavnsområdet!).

Det er jo ikke sikkert at den endelige forside bliver sådan her, men måske ikke langt fra?

Og her er lidt inde fra bogen: (Er hun ikke bare tæskesmuk?)

5 kommentarer

  1. Hej Sissel. Hvis du kan bruge Sofus på 8 uger så smid mig en mail. Det kunne da være sjovt at prøve – og dine ting er så cool. Men det kræver jo der er lidt med til drenge også for han er nok ikke så egnet som kjolemodel. Mvh Nina


  2. Herligt! Sender dig en mail.

    VH Sidsel


  3. Ih, hvor skægt… jeg har netop et par håndledsvarmere liggende i muslingemønster. Skal lige have hæftet et par ender, så er jeg klar til cykelture på kolde morgener🙂
    Jeg glæder mig til at se bogen færdig


  4. Herligt Kath. Der ses også mange lignende rundt omkring – viser du dine frem?🙂


  5. Det ser godt ud. Glæder mig til at se bøgerne.



Skriv et svar

