h1

Ny opskriftbog fra Sys Fredens

23. november 2010

Sys Fredens har lavet en rigtig fin bog med hæklede sager til babyer. Lidt deprimerende for mig der er så langsom med at få min færdig… men jeg synes det ser ud til at være en rigtig fin bog, så den vil jeg da gerne anbefale.🙂
Hm nu overvejer om ikke bare jeg skal sælge mine opskrifter enkeltvist. Det er da lidt svært at konkurrere med den fine bog og den pris!
Hvad siger I? Er pdf’er ligeså ok som en bog? Eller er det måske ligefrem bedre?

4 kommentarer

  1. Sidsel, ejer du mere end én hæklebog?
    Det er jo et rent retorisk spørgsmål – selvfølgelig gør du det. Jeg har Sys Fredens’ bog, men det betyder på ingen måde, at jeg ikke vil købe din. (Nu har jeg jo gået og ventet spændt på den så længe.)
    Jeg er vild med at finde ting på nettet, men der er nu noget over at sidde med en bog med et samlet tema og look. Man kan tage den ned fra hylden når man lige mangler inspiration til et nyt projekt. Og når jeg køber en bog er det for bogens skyld. Jeg tænker sjældent på hvad det svarer til i pris pr. opskrift. Mens hvis jeg finder noget på nettet, så er det sådan lidt noget baks at skulle gennemføre en betaling for et beskedent beløb – også sammenlignet med at man jo kan finde så meget gratis på nettet.
    Jeg er også sikker på at du har en masse spændende ting i din bog, der er sjovere at hækle end alle Sys’ fastmasker.
    Kom nu bare med den bog, vi går her og venter😉.


  2. Tak, Signe!🙂
    Gode overvejelser. Jeg vil give dig ret, det er også mit indkøbsmønster. Jeg kan bare blive lidt bekymret for garnforretningerne – om de vil tage begge bøger. Men det er jo et forsøg værd!🙂


  3. Hej

    Jeg vil give Signe ret i at der i Sys’ bog er MANGE fastmasker, og jeg ser stadig frem til dine bøger, da din mønstre er lidt mere up-to-date


  4. uhh der er ikke noget bedre end at eje og bladre I ens egen bog eller magasin… teknikken er blevet nemmere men de gamle dyder… det er såå hyggeligt..og det er nemmere at tage bladet med end pc, og printe osv…spændende at surfe, men køber gerne bøgerne,,, endnu bedre finder dem der ikke kan fås mere I oplag på loppemarkeder……så fortvivl ikke du er gør det godt



Skriv et svar

