h1

Smækbukser fra Hendes Verden fås nu på deres hjemmeside

30. januar 2011

Nu har de lagt opskriften på de lyserøde smækbukser ud på deres hjemmeside sammen med en masse andre opskrifter på strik og hækling til baby. Bemærk at der er en fejl i opskriften (og at de skriver det er Wilfert der har designet dem!). Jeg har sendt dem rettelserne, men de er ikke indført endnu.

DESVÆRRE VIRKER LINKET TIL HV IKKE LÆNGERE. Jeg er i gang med at lave en forbedret version, som er knap så grov i det. Den tager så også længere tid at lave, men jeg tror det er det værd🙂 Når den er klar, kommer den til salg.

18 kommentarer

  1. Er vild med dine smækbukser, men kan ikke finde opskriften på hendes verdens hjemmeside. Kan man købe den hos dig?


  2. Hej Louise

    Hvis du følger det her link:
    http://www.hendesverden.dk/galleri/strik-og-hakl-til-baby/
    Nederst er der nogle små billeder af de forskellige opskrifter. Klik på pilen til højre, så kommer smækbukserne som nr. 10

    Mvh Sidsel🙂


  3. Hej Sidsel.

    Jeg står og skal til at købe garn til disse skønne bukser. Kan se på de forskellige tråde herinde, at du anbefaler Lucca fra BC i stedet. Det udgår, og er ret svært at finde. Andre ideer? Hvad sker der i øvrigt for, at alle BCs garner udgår?!🙂

    Du nævner, at du pønser på en revideret opskrift, mon den kan skaffes allerede??

    mvh Nina
    ps. SKØN blog!!


  4. Hej Nina
    Tror alligevel også et andet garn er bedre. Lucca fnulrer for meget. Kan ikke lige huske løbelængden men måske det nye garn fra drops der er lullesøsteren til Nepal ?
    Mvh sidsel


  5. 🙂 Er det lace du mener? 70% Baby Alpaca og 30% Mulberry Silke. 2 trådet garn med hele 800 meter pr 100 g. Det lyder meget tyndt. Måske tænker du på en anden?
    – Nina


  6. Nej, det var Lima jeg tænkte på, men den er for tyk. Baby merino eller Alpaca – begge fra Drops- vil være gode bud og så måske lave den en str større end du skal bruge.


  7. […] har hæklet smækbukserne fra Hendes Verden i Drops alpaca. Det garn der er brugt i opskriften var et værre filtrehelvede, så jeg vil helt […]


  8. Er det stadig muligt at finde opskriften på de fine bukser på hendes verdens hjemmeside? jeg har prøvet men kan ikke finde dem.. På forhånd tak for hjælpen🙂


  9. Nej, de er taget af nu. Jeg arbejder på en forbedret version🙂


  10. Jeg er så vild med de her bukser…!! Er der nogen chance for, at opskriften snart vil være til at finde igen?
    Mange tak for dine mange fantastiske kreationer.


  11. Hej Astrid, tak for de søde ord🙂
    Jo jeg pønser på en opdatering, men du må gerne købe den gamle for 30 kr. Send mig en mail på sidsels@gmail.com
    Mvh Sidsel


  12. Hejsa. Hvor er de bare fine:) kan du mon maile mig opskriften? På natasjadk@hotmail.dk det vil bare være så dejligt for de er godt nok fine:) vh Marianne


  13. Ja de er så fine. Jeg vil også meget gerne have opskriften. His jeg må få den må du gerne maile den til ch.ha.81@gmail.com.
    Mange strikkehilsner fra Charlotte


  14. Hej Marianne og Charlotte
    Opskriften kan købes her: http://sangild.bigcartel.com/product/hklede-smkbusker-i-blgemnster
    God fornøjelse!🙂


  15. Hej Kan jeg få lov til at købe en opskrift til disse skønne smækbukser af dig. MVH Lene Lund


  16. Hej,
    Flotte bukser!
    Er den nye og forbedrede version snart ude?
    Mvh. Berith


    • Næææ, ikke lige om hjørnet🙂



Skriv et svar

