h1

Blødt til baby: Hund med striber

10. marts 2011

Puk har bidraget til “Blødt til baby” med denne herlige hund. Den er SÅ charmerende, og man bliver så glad af at se på den. Jeg er ikke den store amigurumi-hækler, men jeg har dog testet opskriften, og den er faktisk ganske let at gå til, og variationsmulighederne er jo enorme. De folk jeg har vist bogen til, har altid udbrudt flest lovord over hunden (rimeligt irriterende, når nu jeg ikke har lavet den selv😉. Nej, spøg til side,  jeg er så glad for, at Puk ville lade mig få den med i bogen.

Den er hæklet i tykt bomuldgarn, men man kan hækle den i alt muligt forskelligt garn og få vidt forskellige udtryk. Tynd uld giver en blød hvalp, rigtig tyk uld kan give en bamseven for livet. Eller hækl en tæve med tyk bomuld og 7 små hvalpe med tynd bomuld til hundeelskeren.

 

 

Skriv et svar

