h1

Bøgerne er landet

12. marts 2011

Bøgerne landede i går – så der blev slæbt kasser op på tredie sal! I dag har jeg sendt afsted til alle der har bestilt, så de burde ankomme i postkasserne rundt omkring ganske snart. Jeg er så spændt, så spændt på, hvordan det her kommer til at gå. Drømmer om at gå en tur og så spotte en, der har hæklet noget fra bogen! På mandag skal jeg på cykel rundt til de københavnske garnforretninger, der har bestilt. Det skal nok blive hyggeligt!

Nu skal jeg lige puste ud og så fortsætter jeg med præsentationerne.

Tak for al den gode opbakning – stort kram til alle der følger med her🙂

2 kommentarer

  1. Kære Sidsel

    Du er bare MEGAULTRASUPERDUPERSEJ!!! Kæmpe tillykke med bøgerne. Jeg læser med på alle “opskriftannoncerne”, og de er allesammen meget indbydende. Godt gået!!

    Kh Rikke


  2. Taaak, søde Rikke🙂



Skriv et svar

