h1

Påkrogen i Gavstrik

26. april 2011

Uha, er blevet interviewet til Gavstrik, hvor “Hæklede gaver” og “Blødt til baby” også bliver anmeldt. Det bliver godt nok spændende at se, hvad de skriver. Interviewet handler lidt om, hvor jeg får inspiration fra, og hvordan jeg får tid til at hækle. Jeg afslører også en lille smule om det næste hæfte, som jeg går og pønser på. Så hvis du er interesseret i svar på de spørgsmål, så læs det næste nummer af Gavstrik! Du kan måske også være heldig at se et foto af min vindueskarm med “kreativt rod”😉

3 kommentarer

  1. hej Sidsel
    på side 24 i bogen blødt til baby er der et billed af en lille bold, men ingen opskrift.. kan man ikke finde den et sted eller kunne du tænke dig at lægge den ud?
    hilsen Lisa


  2. Hej Lisa

    Det er faktisk ikke mig der har hæklet den. Det er Mette fra Bettekun.dk, som tilfældigvis er søster til babymodellens mor! Kringlet, ikke? Men der er masser af gratis opskrifter på bolde. Jeg fandt et par stykker. Og de kan jo fint også danne udgangspunkt for hæklede julekugler!

    http://fisefornem.dk/h%C3%A6kling__/Optegnelser/2008/6/29_H%C3%A6klet_bold_%E2%80%93_ogs%C3%A5_for_begyndere!_.html

    http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b13&d_id=8&lang=dk

    http://www.mama.dk/Baby/Udstyr/haekl_bold.aspx

    Mvh Sidsel


    • tak for dit meget hurtige og gode svar🙂 lækkert med de gode links🙂



Skriv et svar

