h1

Fristelser på forårsmarkedet

9. maj 2011

Var på visit på forårsmarkedet i Odense i fredags. Det var rigtigt hyggeligt og interessant at møde bloggere og se en masse skønne håndlavede sager. Der var mange fristelser og 4 af dem kunne jeg ikke modstå: En hotdog fra Busters mors verden, en halskæde fra The Puk Project og en kaktus fra Karamella. Det var rigtig hyggeligt at møde jer! Og den sidste var nogle fantastiske knapper – hvorfor købte jeg dog ikke flere?

De ting som jeg med nød og næppe modstod var en hæklet iPhone-burka (FED!), nogle stauder og en prinsessekjole (med krinoline og det hele!) fra KFUM… nå ja og nogle puder, smykker og meget meget andet. Ja, det er kun de ting man ikke købte, som man ærgrer sig over🙂

Var også lige forbi Tante Grøn – jeg har aldrig været der før, men hvor er det dog en herlig butik med nogle skønne damer. Og ikke mindst lækkert garn. Vi har aftalt at jeg skal designe et tæppe til dem i det lækre Havblik. Det er en ren slikbutik at stå og sætte farver sammen – sikke et udvalg. Det bliver et ret anderledes hæklet motiv-tæppe, så det tror jeg godt I kan begynde at glæde jer til🙂

Så alt i alt kom jeg for sent til det møde, der egentlig var anledningen til at tage til Odense… ups.

Skriv et svar

