h1

Tjek lige en fed farvesammensætning

27. juni 2011

Faldt lige over denne: Lutter idyl har hæklet “Minikjole med muslinger” fra Blødt til baby. Hun har lavet en vildt fed farvesammensætning, som jeg er ret misundelig på. Det ligner arwetta – jeg vidste ikke de lavede sådan en god gul. Har faktisk gang i en der minder lidt om denne sammensætning, men jeg gik i stå, fordi den alligevel var lidt for sær. Lysegul og lilla – hmmm. Det skulle jo have været denne her gule. Æv, der må pilles op.🙂 Elsker at blive “geninspireret”!

(Håber det er ok jeg låner billedet, ellers sig til)

2 kommentarer

  1. […] krogen Det hele er hækling « Tjek lige en fed farvesammensætning Hæklede halskæder til sommeren 28. juni […]


  2. Hej Sidsel
    Lækre farver til en lækker kjole :O)
    Jeg kunne godt bruge den gule sammen med en lækker lyserød også :O)
    Vi mangler en forhandler til dine bøger i Silkeborg, vi har ellers tre strikkeforretninger :
    Garnoasen på Nygade, Ønskegarn på Nygade og Garnlageretj på Østergade……
    ….ellers må jeg ud at køre efter dem :O)



Skriv et svar

