h1

Hæklede halskæder til sommeren

28. juni 2011

Som sagt blev jeg inspireret af Julia til at lave nogle flere halskæder fra Hæklede gaver. Så fik jeg også lejlighed til at få brugt nogle af de fede knapper jeg købte på forårsmarkedet i Odense.Den ene er i koralfarvet Havblik og den anden i Jaipur silke. Ahhh, nu må jeg lige få lavet en til de gule knapper også – måske inspireret af denne farvesammensætning?

Jeg har det sjovt for tiden med at arbejde på et nyt projekt, som indtil videre er hemmeligt, og så med at finde på ting og sager til kurserne. Elsker at lære nye teknikker og nu hvor jeg fordyber mig i mosaikhækling, popper der så mange nye ideer op. Så jeg gætter på at mit kreahjørne i stuen får tilføjet endnu 20 UFO’er (unfinished objects). Skønt, men “suk” for et rod.

One comment

  1. Sidsel, de halskæder er bare så fede!! Kender godt det med UFO’erne herhjemme hedder de WIP’s – (Work In Progress) det lyder en tand mildere – altså som om de ikke er unfinished men bare in progress😉

    Jeg har svaret på din kommentar ovre hos mig – det lød spændende!!

    Kh Rikke



Skriv et svar

