h1

Flæser flæser flæser

31. august 2011

Hurra! Mit første mønster kommer lige om lidt i Inside crochet nr 22. Det er en lille poncho (ponchillo!) med flæser, flæser flæser!!! Som jeg har nævnt har jeg noget med flæser for tiden. Kan slet ikke få nok, men efter at have hæklet denne, har jeg så småt fået min lyst styret. Inside crochet kan købes i elektronisk udgave, men mønsteret kommer også ud på dansk, dog først om et halvt års tid. Glæder mig til at få den tilbage, så jeg kan bruge den i dette efterårskolde vejr.

 

4 kommentarer

  1. Den er fantastisk cool Sidsel – jeg synes virkelig du formår at flytte hækling ud af de vante rammer. Jeg må flux tjekke hvad det der inside crochet koster. Hvad tykkelse garn er den hæklet i?


  2. Aaaj tak🙂
    Den er hæklet i Drops merino extra fine, men kunne fint hækles i fx Drops Nepal også. Så tror jeg måske også den bliver lidt lettere (vægtmæssigt) og så kunne man også lave den længere…
    åh nej, jeg må ned efter mere Nepal!


  3. Nøj hvor er den sej… Ja, du formår at hækle andet (og federe ting) end grydelapper. Og skønt med opskrifter i drops garn – det er jo lidt billigere end så meget andet🙂


  4. Sidsel, tillykke. Det er sgu da helt fantastisk. Du er en ny stjerne på “hæklehimlen”.

    Kh Rikke



Skriv et svar

