h1

Hæklet kaktus er ikke kun til pynt

6. september 2011

På forårsmarkedet på Fyn købte jeg bl.a. en lille kaktus hæklet af Karamella. Den har indtil for nylig pyntet ude i kolonihaven (og urtepotten blev smadret af datteren, der også synes den er fin). Så nu står den i et æggebæger og er kommet hjem i lejligheden efter at jeg ikke kunne finde alle mine stoppenåle (jeg tror jeg har mindst 9 – men hvor?). Så nu har den lille kaktus to pigge (fundet nederst i en taske) og jeg kan finde mine stoppenåle. Ønsker mig en hel vindueskarm fuld af kaktusser – jeg ved godt at jeg godt kunne hækle dem selv, men det er på en eller anden måde ikke det samme.

Skriv et svar

