h1

En hel masse hæklet af Henriette

9. september 2011

Henriette Find har sendt mig en sød mail med fotos af en hel masse ting, hun har hæklet efter mine opskrifter. Den blev jeg rigtig glad for – det er altid så dejligt at se opskrifterne brugt. Nu vil jeg lige vise de fine ting frem:

Hun har hæklet smækbukserne fra Hendes Verden i Drops alpaca. Det garn der er brugt i opskriften var et værre filtrehelvede, så jeg vil helt klart anbefale af bruge fx Drops alpaca, Arwetta  eller lignende. Nårh hvor er det en sød unge med nogle seje bukser 🙂

Hun har hæklet undertrøjen fra Blødt til baby i Baby alpaca silk fra Drops. Hun har lavet den med ekstra brede stropper og det ser godt ud. I bogen er den hæklet i angora, som er superlækkert, men her bliver strukturen mere tydelig og det kan jeg godt lide.

Og hun har endda også hæklet vesten fra På pinde og nåle. Sejt!

One comment

  1. […] at vælge noget andet garn, da det var noget værre filtemøg. Se andres versioner af bukserne: Henriette, Sigrid og […]



Skriv et svar

