h1

3d-hækling udkommer i oktober

29. september 2011

Uh, hvor har jeg glædet til at vise denne frem. 🙂 Endnu viser jeg ikke fotos af alle modellerne, men det kommer ganske snart. Her viser jeg bare lige forsiden på min kommende bog, som udkommer i oktober.

Det som hækling tit bliver anklaget for: At blive for stift og for tykt, kan man udnytte til en fordel. Med hækling kan man nemlig let opnå masser af tekstur.
I dette hæfte finder du 13 opskrifter på forskellige accessories og beklædningsgenstande. De har alle det til fælles, at de har tekstur – i nogle tilfælde er den kraftig, i andre tilfælde mere subtil.

Jeg er så spændt som et lille barn før juleaften 🙂

 

11 kommentarer

  1. Åh jeg hvor jeg GLÆDER mig!!! Er allerede super glad for de første to jeg har købt så denne skal helt sikkert også blive en del af samlingen! Ej du må simpethen skrive når man kan ligge bestilling ind for pludselig er der laaaaaaaang tid til Oktober 😉


  2. Og jeg glæder mig til gengæld til at se tingene i din version – du har simpelthen så god farvesans! Jeg skal nok sige til 🙂


  3. Årh altså…tak 🙂
    Jeg er netop igang med et af dine tørklæder…det færdige resultat kommer på bloggen senere idag (det ligger lige til tørre nu!!! :D)


  4. Gisp!! Det ser helt vildt spændende ud. Dén skal jeg ha’ (købe). For f….. da, hvor er du sej!

    kh Rikke


  5. Hvis det kan få dig til at gispe, Rikke, så er det alligevel noget – jeg tænkte nok du ville kunne lide den på forsiden. 😉


  6. Hei Sidsel
    Takk for sist. Jeg var en av dem som møtte deg og Julia på min vei på Fanø. Dere Dansker er så hyggelige, og det er fint å bli kjent med noen nye mennesker med den samme interressen som meg.
    Jeg håper det er ok at jeg bruker bildet av deg og Julie i min blogg, og skriver litt om dine nye bøker. Ok?
    Til vi sees igjen…………


  7. Hej Sylvia Hyggeligt at du fandt mig 🙂 Selvfølgelig må du bruge billeder. Det er kun dejligt.
    Ha det godt
    Sidsel


  8. Vi er nok også nogle ret uldne kvinder fra det midtjyske, som glæder sig til at se den færdige bog :O)


    • Jeg må skuffe dig… fjappelappen indgår desværre ikke i bøgerne. Man burde lave det til en af de der “mysterious knitalong” – hvor man bare får en pind om dagen og så først til sidst til sin gru ser hvad man har strikket! 🙂


  9. Wauuuu, for en flot hals-ting.
    Glæder mig til at se resten.

    stine:))


    • Taaak 🙂



Skriv et svar

