h1

Tillykke til vinderne af 3-d hækling!

13. oktober 2011

Så har jeg sendt en masse bøger afsted til garnforretninger og andre der skulle have. Og nu blev der lige tid til at trække to heldige kvinder som får hver et eksemplar af 3-d hækling. Tada..

 

Husk der er  boglancering i garnforretningen Sommerfuglen på Vandkunsten i København i morgen kl. 15. Det vil glæde mig at se dig!

 

Tillykke til Malene med bloggen kreakriller og til Lisa Tolstrup. Jeg håber I får glæde af jeres bog! Og tak til alle, der ville være med, sikke en masse gode ideer. Så selvom du ikke var heldig at vinde, kan du jo være heldig at din ønskeopskrift pludselig ser dagens lys🙂

 

 

8 kommentarer

  1. Øv øv…men stort tillykke til de to vindere!😀

    Så håber jeg da at jeg kan nå ned forbi Sommerfuglen imorgen og hilse på og nå at hapse en bog med hjem (Det er mig med ham den store dreng på armen…håber der bliver plads til os!😉


  2. Stort tillykke til de 2 heldige asener;)
    Har du et bud på en Aarhus-nær butik hvor jeg kan købe bogen, eller kan jeg købe den hos dig?


    • Uha, Århus er ikke meget for at købe mine bøger af en eller anden grund. Jeg håber stadig det lykkes at få nogle garnforretninger til at forhandle dem, men du kan altid købe dem af mig – eller bestille den i en boghandler (fra på tirsdag).

      Sidsel


  3. Håber det lykkes! Glæder mig til at møde dig🙂


  4. Ih, hvor skønt. Hvilken mail kan jeg sende min adresse til?


  5. Så fandt jeg den alligevel. Har sendt dig en mail:)


  6. Tillykke til vinderne……

    Og Sidsel stort tillykke med udgivelsen. Det er virkelig et godt arbejde du ligger for dagen. Dejligt med nytænkende engagerede mennesker, som dig. Tak fordi du gør det.

    Knus


    • Tusind tak!



Skriv et svar

