h1

Homemade er på trapperne

17. oktober 2011

Stine Hoelgaard som har bidraget med flere designs til “Strikkede gaver” har også haft travlt med andre ting sammen med Rachel Søgaard og Karen Marie Dehn. Deres nye bog “Homemade” er nu lige på trapperne og ud fra billederne ser det meget indbydende ud. Jeg har jo kun lige lært at strikke, så jeg tænker der må være nogle gode begynderprojekter i fx de der stribede armvarmere. De er skisme dejlige! Og så vidt jeg ved er der bestemt også hækling med🙂

 

4 kommentarer

  1. Hej Sidsel

    Tak for link og omtale:))

    På vej hen til cyklen i fredags, kom jeg i tanke om at jeg også gerne vil købe en af dine 3-d bøger. Kan jeg komme forbi en dag??

    God efterårsferie, Stine:)


  2. Selvfølgelig – ligger dog underdrejet med slem forkølelse, men sidst på ugen burde jeg være frisk igen🙂
    Tusind tak for gaven og din tilstedeværelse – jeg skal lige spørge dig om, hvordan du har monteret det der armbånd, for det ser virkelig smart ud.

    Også god ferie til dig🙂


  3. hei Sidsel
    Lykke til med din boklansering!
    Hvis du vil, kan jeg godt sende deg et hefte om hakking, pjoning og hekling, som er et utrulig flott hefte. Kanskje vi skulle bytte? Mitt mot ditt nye…….?😉 (dette heftet er fra Du store Alpakka)
    Søk på Solvor Hofsli, hun er en pioner i hakking, og har en egen bok med mange teknikker. Jeg hørte faktisk rykter om at hun hadde gitt ut boken på Dansk?!!!( Jeg har kjøpt noen av hennes hakkenåler, to-kroks i bambus.)
    Ta bare kontakt med meg om du vil bytte. E-mailen min epå min profil.


  4. Hej Sylvia
    God ide! Jeg har sendt dig en mail.🙂

    Kh Sidsel



Skriv et svar

