h1

Kom til workshop i 3-d hækling i morgen!

25. oktober 2011

Gør lige lidt mere reklame for 3-d workshoppen i morgen i Sommerfuglen fra 18.30 -21.30. Pris 175 kr inkl kaffe, the og sødt.

Denne aften arbejder vi med alle mulige måder at skabe tekstur i hækling fra simple ribmønstre til flæser, knopper og snoninger! Der er mulighed for at at få hjælp til opskrifterne fra bogen “3-d hækling” og så vil jeg også vise et par generelle tricks, der får din hækling til at gå nemmere og se mere proff ud.

I forbindelse med workshoppen får deltagerene en gratis opskrift på et par pulsvarmere i 3-d. En helt ny opskrift, som ikke er i nogle af bøgerne. Lokke, lokke…

6 kommentarer

  1. Hvem der bare kunne hækle, må på basis kursus hos dig snart… 😉 Kommer du med på messe i Fredericia?


  2. Ja, det gør jeg om søndagen. Så ses vi der! Jeg giver dig bare et hurtigt kursus en torsdag ude ved Sanne 🙂


  3. Jeg har lige meldt mig til – glæder mig mig rigtig meget til det 🙂
    x
    margit
    creative tail


  4. Dejligt, glæder mig til at møde dig 🙂 Er meget vild med dine fugle – især den med kniplingevinger.


  5. Nej, hvor er jeg ked af først at se det her nu..øv, det ville have været helt perfekt 🙂 Har først lige opdaget hvor smart hækling kan være! Så krydser for flere workshops eller kurser i andet regi 🙂


  6. Hej Karen
    Jeg holder flere kurser i november tjek fx Sommerfuglen.dk
    Ellers kommer der sikkert også flere til foråret 🙂

    Mvh Sidsel



Skriv et svar

