h1

Workshop i 3-d – så sjovt!

27. oktober 2011

Workshoppen i går i Sommerfuglen var en lille sluttet skare, men det gav blot mulighed for at hjælpe hver enkelt endnu mere, så det var rigtigt hyggeligt og afslappet. Jeg er imponeret over, hvor meget man kan nå at komme igennem på 3 timer – vi nåede både forskellige opslagningsteknikker, flere forskellige rib-typer, flæser og snoninger! Nu var det jo også nogle seje hæklere, der var med, men heldigvis kunne jeg da stadig lære dem noget.

Margit fra bloggen Creative tail har lavet en lille billedreportage fra aftenen, så kig over til hende🙂

Jeg har tilladt mig at låne et enkelt af hendes billeder, håber det er i orden (det er mig til højre!)

Nu glæder jeg mig bare til de kommende workshops:

Få hul på hæklingen (Begynderkursus) d. 29/10 14-17 i Nicoline garn, 200 kr, tilmelding i butikken

Hækling i farver og striber 16. + 30. november i Sommerfuglen, begge dage 18.30-21.30, 300 kr for begge aftener

Hækling efter diagram 14. + 28 november i Sommerfuglen, begge dage 18.30-21.30, 300 kr for begge aftener

 

Kom og vær med og spred gerne det glade budskab😉

2 kommentarer

  1. Jeg ville rigtig gerne have været med, men min veninde og jeg havde desværre ikke råd lige i denne omgang:-/ Håber jeg kan komme med næste gang!


  2. Det håber jeg også🙂



Skriv et svar

