h1

Tak for i dag

29. oktober 2011

Har holdt begynderkursus i hækling i dag, og selvom jeg havde lovet mig selv at tage nogle billeder, så var jeg alt for koncentreret om at hjælpe alle, så det blev ikke til noget. Det var ellers imponerende, hvad de kunne nå i løbet af tre timer. Det blev både hæklet rundt, muslinger, i bagerste maskeled, mobiltasker, oldemorfirkanter og lavet magiske cirkler! Det er en stor fornøjelse at undervise, og det gør jeg gerne igen.

I stedet viser jeg et billede af en pulsvarmer, som dem på 3-d kurset i onsdags fik som gratis-opskrift, fordi der er brugt hele 3 forskellige 3-d-teknikker i dem.Det kan være den kommer til salg på den ene eller anden måde på et tidspunkt.

 

4 kommentarer

  1. Så fikk jeg deg endelig på min link.liste………
    Så flott pulsvarmer. sannelig tror jeg du har PJONET den (midterste kropp)
    Jeg nyter den flotte bok du sendte meg, og har allerede et prosjekt på gang snart………….Så får jeg nok tak i DIN bok etterhvert, så den kan ta raskeste veien til deg. Takk for din tålmodighet, Sidsel.
    Ha en fin søndag.


  2. Hej Sylvia
    Ja, den ser måske lidt pjonet ud, men det er den ikke! Det er en ny hækleteknik, jeg lige har opdaget og som jeg eksperimenterer med.
    Jeg har fået mine hakkenåle, så jeg glæder mig til bogen kommer. Har dog liiige nogle andre ting jeg skal have hæklet, så det er fint nok at jeg ikke bliver alt for distraheret af spændende nye opskrifter.
    Jeg er spændt på at se hvad du får hæklet fra bogen🙂


  3. Nej, hvor ærgerligt, jeg ikke har set dette før i dag. Jeg var netop på messen søndag, men er gået lige præcis den anden vej rundt, så jeg ikke mødte dig…
    Det kunne ellers har’ været hyggeligt at få et ansigt sat på dig :o)


  4. Ja, det var da ærgerligt! Men måske lykkes det næste gang? Eller i København🙂



Skriv et svar

