h1

Rettelse til Sildeben og Et enkelt efterårsblad

25. november 2011

Arrrg, hvor er jeg træt af mig selv.

I begge disse opskrifter (som essentitelt er den samme) skal der selvfølgelig hækles i bagerste maskeled efter række 1. Det er det der giver den rillede effekt. Undskyld, undskyld. Jeg lover at hvis jeg en dag laver et hæfte mere, så får jeg gennemtestet alle opskrifterne inden jeg sender dem ud i verden. Dem der har hæklet det (og som jeg har set) har heldigvis selv fundet ud af det. Men jeg ved jo hvor irriterende det er for en begynder, når der er fejl eller uklarheder i opskrifterne.

2 kommentarer

  1. Jeg melder mig gerne som testhækler til din næste bog!!


  2. Tak, Linda🙂 Det er jeg rigtig glad for



Skriv et svar

