h1

Rettelse “Til kærester”

1. december 2011
En lille rettelse til “Til kærester” fra Strikkede gaver. En opmærksom strikker funderede over, hvorfor man både skulle bruge pind 3 og 4…når det ikke fremgik af opskriften, hvornår man skulle skifte til pind 4. Det er jo en svipser. Ribben strikkes på pind 3 og resten på pind 4.
Den dag jeg fotograferede de sidste ting  med min smukke kusine som model, var det lidt sent på eftermiddagen, og jeg havde hentet Luna. Hun var med til fotograferingen og fik sneget sig med på nogle af billederne. Her kan man også nemmere se det lækre strukturmønster i huen.

3 kommentarer

  1. Undskyld fejlen.
    Har lånt et billed til et indlæg. Du har ret, det er meget nemmere at se strukturen på de her billeder.

    stine


  2. Ja, snup dem endelig!🙂


  3. Jeg er i gang med kæreste huen i strikkene gaver.
    Det er lidt besværligt at strikke drejet vrang, især når der strikkes med dobbelt garn.
    Jeg prøver i stedet at strikke huen på rundpind og strømpepinde til sidst, så kan jeg bare strikke drejet ret, og det synes jeg er lettere, og går meget hurtigere.
    Kirsten A. Thygesen, Brønderslev



Skriv et svar

