h1

Hæklet mobil-nissehue

8. december 2011

Min mand vil sjovt nok ikke have mig til at lave en til ham… men hvis nogen står og mangler en nissehue til mobilen, ja så kommer der en vejledning i morgen.

Har hæklet en nissehue til min søde datter, men hun vil ikke fotograferes med den på – og indtil for nylig ville hun hellere have den der klamme, billige plasticnissehue på “for det er jo en rigtig nissehue, den har sådan en hvid en i enden”. Så lavede jeg fluks en hvid pompom til hendes hue, men den ligger stadig bare på gulvet… så måtte jeg jo hækle en til mobilen i stedet.

4 kommentarer

  1. Så søte vesker til mobilen, til denne årstid.
    kanskje jeg skulle lavet en slik til kneet, med pongpong til? (og gått med skjørt. Da ville kundene lure….;) )


    • Ja, det kunne da se festligt ud! Måske også en lille bjælde på?


  2. Ha ha … hvor er den fantastisk!🙂


  3. Skøn og skør idé – den må jeg hækle!



Skriv et svar

