h1

Hækle-cruise, ja tak!

7. januar 2012

Hvis nu nogen ville spørge mig, om jeg gad tage på cruise i 6 dage i Caribien og undervise i hækling, sagde jeg da vist nok ikke nej. Damn, et hæklekursus med The Crochet Dude, ærkeamerikansk og garanteret ærkefedt. Jeg mener 6 dage hvor maden bliver serveret og man ikke skal vaske op, der er en behagelig temperatur og masser af hæklende mennesker. Nåja, og så er der sikkert også meget fint i Caribien, mon ikke. Det var så ikke det jeg fik i julegave i år, suk.

8 kommentarer

  1. Ja, det lyder da som den perfekte ferie;))

    Stine


  2. Den er jeg med på… Det må da være det nye sorte:)


  3. Ja, ikke? Craft cruise… måske ikke helt det samme med hurtigruten op langs Norge…


  4. Vi kan tage en tur i vores gummibåd uden for Kerteminde? Jeg har også set der er strikke cruises, det gad jeg også….


  5. Tak for tilbuddet, Julia. Kan det vente til det bliver lidt koldere? Ja og min faster fabler om quilte-cruises…


  6. Der findes også et strikkecruise, der tagerrundt i norden og skandinavien. Det erjo vildt.


  7. Må starte opsparingen til næste år – sådan en tur kan man ikke lade sig gå forbi🙂


  8. Det ville da være for vildt, du måtte så gerne tage mig med😉



Skriv et svar

